Subject: Kodulehel olev informatsioon seoses töövõimetoetusega
From: "Engli Smitt" <[email-masked]>
To: "MKM info"
Date: Fri, 5 Apr 2024 14:15:13 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palun edastada vastavalt kuuluvusele.

Pöördun seoses asjaoluga, et Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi 
kodulehel (siin: 
<https://www.mkm.ee/too-ja-vordsed-voimalused/toohoive/toovoime-toetamise-susteem> 
https://www.mkm.ee/too-ja-vordsed-voimalused/toohoive/toovoime-toetamise-susteem) 
alateema Töövõimetoetus ja teenused informatsioon on aegunud.

Õige on: Töötukassa pakub vähenenud töövõimega inimestele erinevaid toetusi 
ja teenuseid. Osalise või puuduva töövõime korral on inimesel õigus saada 
töövõimetoetust. Töövõimetoetus on 1. aprillist 2024 osalise töövõime korral 
11,7249 eurot päevas ja puuduva töövõime korral 20,57 eurot päevas. See 
tähendab vastavalt 351,75 ja 617,10 eurot kuus, milles on 30 päeva. 
Täpsemalt saad töövõimetoetuse kohta lugeda töötukassa kodulehelt.

Palun võimalusel ajakohastada informatsioon, sest praegune on kliente 
eksitav.

Lugupidamisega

Engli Smitttöövõimetoetuse osakond

töövõimetoetuse juht

​Toetame töö ja töötaja leidmisel!

 <tel:614%202841> 614 2841

 <http://tootukassa.ee/> tootukassa.ee

 <http://facebook.com/eestitootukassa> facebook.com/eestitootukassa
 <http://youtube.com/tootukassa> ​ <http://youtube.com/tootukassa> 
youtube.com/tootukassa

 <http://tootukassa.ee/>